İçeriğe geç

Telefonun Garantisi Biterse Ne Olur

Garanti süresi bittikten sonra ne olur?

Garanti süresi dolduktan sonra üretici veya yeni ithalatçı, malın tüm kullanım ömrü boyunca bakım ve onarım hizmetini vermekle yükümlüdür.

Telefon hangi durumlarda garanti dışı kalır?

Yetkili servisler ve üreticiler, yanlış şarj veya kalitesiz şarj cihazları ve kabloların kullanımından kaynaklanan arızaları garanti kapsamı dışında kabul eder. Öte yandan, üretici tarafından onaylanmayan aksesuar ve cihazların kullanımından kaynaklanan arızalar da garantiyi geçersiz kılar.

Azami tamir süresi geçince ne yapmalı?

Ürünün onarımı için gereken azami sürenin aşıldığı hallerde tüketici, ürünün ücretsiz veya bedelsiz olarak yenisiyle değiştirilmesini talep edebilir. Tüketicinin bu talepleri karşısında satıcı, dağıtıcı, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı tüketiciye karşı bir zincirleme sorumluluk taşır.

Garantisi bitik ürünün yasal onarım süresi kaç gündür?

Bu süre genellikle 20 İŞ GÜNÜ olarak belirlenir. Yetkili servis tüketiciye ürünün tamir edilemeyeceğini bildirirse aşağıdaki haklarınızı kullanabilirsiniz. Tüketici ürünün bedelinin iadesini talep edebilir. Tüketici kusura karşılık gelen bir iade talep edebilir.

Telefon kaç kere servise giderse yenisi verilir?

Garanti süresi içerisinde aynı arızayı iki kez veya farklı bir arızayı dört kez gösteren cihaz ücretsiz olarak değiştirilir.

Garantisi bitmiş ürünün değişim yapılır mı?

Yargıtay Genel Kurulu, yeni bir kararın, garantisi sona eren ürünlerin değiştirilmesine de izin verdiğini tespit etti. Arızalı ürünlerin garantisi sona ermiş olsa bile, bu ürünler yenileriyle değiştirilebilir.

Cep telefonu garantisi neleri kapsar?

Garanti, ana ünite (cep telefonu) ve aksesuarları (şarj kablosu ve şarj cihazı) için satın alma tarihinden itibaren iki (2) yıl geçerlidir. Yukarıdakilere bakılmaksızın, Xiaomi yasa gereği gerekli olan asgari garanti süresini hariç tutmaz, sınırlamaz veya askıya almaz.

Sadece fatura ile garanti olur mu?

Garanti belgesi yazılı olarak veya kalıcı veri kayıt cihazıyla düzenlenebilir. Mallar için düzenlenen faturalar garanti belgesinin yerine geçer mi? Mallar için düzenlenen fatura ve makbuz gibi belgeler garanti belgesinin yerine geçemez.

Telefon kaç yılda bir değiştirilir?

Bazen yeni telefon modelleri çıktığından veya mevcut cep telefonunuzun son kullanma tarihi geçtiğinden yeni bir telefon satın almanız gerekebilir. Bu durumları göz önünde bulundurarak, bir cep telefonunun ortalama kullanım ömrü 2 ila 3 yıl arasında değişmektedir.

Serviste 20 iş günü doldu ne yapmalıyım?

Ürününüzün tamir süresi 20 iş gününü aşarsa, tüketici olarak aşağıdaki haklara sahipsiniz: Ürün için iade talebinde bulunabilirsiniz. Ürünün kusursuz bir benzer ürünle değiştirilmesini talep edebilirsiniz. Ürünün tamirinin tamamlanıp size teslim edilmesini talep edebilirsiniz.

Garanti belgesini kaybettim ne yapmalıyım?

Ne yapabilirim? Ürün ambalajında ​​garanti belgesi bulunmaktadır. Ürünle ilgili bir sorun yaşarsanız öncelikle satın aldığınız perakendeciyle iletişime geçebilirsiniz.

Telefon garantide kaç gün kalır?

Garanti süresi, ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren başlar ve 2 yıldır. Ürünün tamamı, tüm parçaları dahil olmak üzere firmamızın garantisi kapsamındadır. Ürün garanti süresi içerisinde bozulursa, tamir süresi garanti süresine eklenecektir. Bir ürünün tamir süresi 20 günü geçemez.

20 iş günü cumartesi dahil mi?

Hizmetin cumartesi günleri mevcut olup olmamasına bakılmaksızın, cumartesi günleri 20 iş günü olarak sayılır. Hizmetin cumartesi günleri çalışanlarını istihdam edip etmemesi tüketici için değil, hizmet için bağlayıcıdır. Sadece tatiller ve pazarlar 20 iş günü sayımına dahil değildir.

Tüketici haklarına nasıl şikayet edilir?

ALO 175. Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildiği bir “çağrı merkezi” görevi görmektedir.

Samsung garantiye giden telefon ne zaman gelir?

Basit bir sorunsa, cihaz size mümkün olan en kısa sürede -ortalama olarak bir hafta içinde diyebiliriz- ulaşacaktır. Ancak sorun ciddiyse veya serviste karşılık gelen yedek parça yoksa, bu süre 15 güne kadar uzayabilir.

Serviste 20 iş günü doldu ne yapmalıyım?

Ürününüzün tamir süresi 20 iş gününü aşarsa, tüketici olarak aşağıdaki haklara sahipsiniz: Ürün için iade talebinde bulunabilirsiniz. Ürünün kusursuz bir benzer ürünle değiştirilmesini talep edebilirsiniz. Ürünün tamirinin tamamlanıp size teslim edilmesini talep edebilirsiniz.

Garanti uzatma ne zaman yapılır?

Ürünle birlikte alacağınız ek garanti uzatma belgesidir. Çamaşır makinesi için montaj tarihinden itibaren 6 ay sonra 36. aya (1095 gün) kadar satın alınması gereken +4 yıl ek garanti belgesidir.

Garantisi devam eden ürüne servis ücreti ödenir mi?

Garanti süresi içerisinde ürün, malzeme, işçilik veya montaj hatalarından dolayı arızalanırsa işçilik, parça veya başka bir ücret talep edilmeden tamiri yapılır.

Garanti süresi 2 yıldan az olabilir mi?

Bu süre ne zaman başlar? Garanti süresi, malın tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren başlar ve en az iki yıldır veya bazı mallar için Garanti Belgesi Yönetmeliği’ne ekli listede belirtilen ölçü birimi ile belirlenen değerdir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort escort ankara